skip to main
|
skip to sidebar
blocdesara
dimarts, 31 de març del 2009
la guerra de los espejos
El ultimo libro que he leido es el de la guerra de los espejos.
El escritor es Frank Beddor.
Es una trilogia pero el segundo libro aun no esta en españa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
¿quien ganara fama?
les meues pagines
google
tuenti
msn fx
metroflog
gente
Ikram
Estefania
Sara Foix
Iris
Lara
Sara
Andrea
Bea
Carol
Cristian
Borja
Jose Luis
Fran
sebastia
Seguidors
Arxiu del blog
▼
2009
(5)
►
d’abril
(2)
▼
de març
(3)
la guerra de los espejos
crepusculo
musica
Dades personals
sareetaa
Visualitza el meu perfil complet
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada