dimarts, 24 de març del 2009

musica

Los mejores grupos son: pig noise, despistaos... pero el mejor de todos es el canto del loco y la mejor cancion...

... la de Amy Macdonals (this is the life)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada